Az
eset valószínűleg úgy történt, hogy
a levélírónkba egy
pillanat alatt beleszerelmesedő biztonsági őr
(mondjuk Attila) odasasszézott az információban Katikához,
akivel
amúgy is jóban van, elhomályosult tekintettel elővezette neki,
hogy a Nő, az Igazi, a Nagy épp most
vett egy
sarokgarnitúrát, és ő, Attila soha többet nem fogja látni ezt a
tüneményt, hacsak Katika meg nem szánja, és akkor Katika kinyitotta a
házhozszállítási megrendelőt, és elment meginni egy kávét, és
az
egész nem is tűnik gáznak, hanem inkább romantikusnak - kivéve, ha
Ámort kipenderítjük a történetből. Mert ez esetben arról van szó, hogy
egy cégnél visszaéltek egy adattal, a panaszra pedig mégcsak nem is
reagáltak.
Tisztelt
Szerkesztőség!
Az
alábbi panaszlevelet küldtem a Kikának, melyre ezidáig nem kaptam
választ. Név nélkül jelenjen meg légyszi, ha megjelenik. Köszi
Tisztelt Kika!
Régi
vásárlójuk vagyok, gyakran járok áruházukba vásárolni és eddig minden
esetben kedves és segítőkész személyzettel találkoztam. Most
azonban olyan dolog történt velem, amely igencsak felháborított és
ennek szeretnék hangot adni.
Tegnapi
napon, 2016. április 4-én, a délutáni órákban vásároltam egy
sarokgarnitúrát a Lehel úti áruházukban, amelyet házhozszállítással
rendeltem meg. A kasszánál való sorban állásnál feltűnt, hogy a
biztonsági őr feltűnően bámul, majd fennhangon odaszól, hogy Ő
’szerelmes’. Ez persze kellemetlen tud lenni, de alapvetően nem ezzel
volt a problémám.
A
kasszától való távozás után kisétáltam a villamosmegállóba, amely egy
körülbelül 2 perces út és ekkor láttam meg a telefonomon, hogy az úr
bejelölt egy közösségi oldalon és üzenetet is küldött, melyben az
állt,hogy mivel nagyon tetszettem neki, de nem mert megszólítani,
’lepuskázta a nevem’ valahonnan, gyanítom egy olyan felületről, amelyen
a nevem, számom és a lakcímem is szerepelt.
Meglehetősen
aggályosnak tartom, hogy az adatkezelés ezek szerint ilyen felelőtlen
módon történik Önöknél, hogy egy külsős (?) munkatárs ehhez bármikor
hozzáférhet, adott esetben pedig élhet/visszaélhet vele, amikor úgy
tartja kedve. Mi van akkor, hogy ha a lakcímemet is lepuskázta, esetleg
a bankkártya adataimat? Továbbá ha a többi kolléga sem lett megtanítva
az adatok bizalmasan való kezelésére, akkor mire lehet még számítani?
Fogyasztóként alapvetőnek tartom a személyes adataim védelmét és azok
biztonságos kezelését valamint rendeltetésszerű és kizárólag ügyintézés
céljára való felhasználását. Ezért tartom messzemenőkig felháborítónak
és aggályosnak az ügyet.
A
probléma mielőbbi orvoslásában reménykedem.
Üdvözlettel,
UPDATE
A
posztot elküldtük a Kikának, akiktől az alábbi választ kaptuk:
Kedves
Homár,
mivel
rendszeresen olvassuk blogjukat, az eset közzététele másnapján azonnal
felvettük a vásárlóval a kapcsolatot és elnézést kértünk a személyét
ért sérelemért. Partner cégünk alkalmazásában álló biztonsági őr
felelősségre vonása szintén megtörtént, áruházainkban ez az őr a
továbbiakban nem teljesíthet szolgálatot.
Üdvözlettel
Bakó
Ádám cégvezető
|
|